sobota, 31 sierpnia 2013

Moje plany czytelnicze

Witajcie!


Jak już wiecie, lubię czytać, a jeszcze bardziej poszukiwać i kupować książki;)

Oto część tytułów, które planuję przeczytać w najbliższej przyszłości. Przy okazji możecie zobaczyć, jaka tematyka mnie interesuje.
Dodam jeszcze, że wszystkie z nich (oprócz "Świata Zofii"-to mój urodzinowy prezent) zakupiłam w promocyjnych cenach. I to głównie w kiosku Ruch-u. Nieraz wypatrzę coś sama przez szybkę, nieraz reklama książki, która ma się pojawić, jest w kolorowym czasopiśmie, które akurat kupiłam.




(A wczoraj w Empiku widziałam promocję 50% na wybrane książki. Niestety miałam zbyt mało czasu, żeby je poprzeglądać i coś wybrać...Nawiasem mówiąc bardzo lubię Empik i najczęściej kupuję tam książki dla dzieci. W Piotrze i Pawle oraz w Biedronce (czasem dla mnie, np.Fannie Flagg "Wciąż o tobie śnię", czasem dla dzieci) też.





Zachęcam i Was do przypatrywania się oknom wystawowym kiosków oraz kiermaszom w Biedronce.
Za małe pieniądze można znacznie wzbogacić swoją domową biblioteczkę.

A jakie są Wasze ulubione miejsca zakupu książek?


MsDot24

2 komentarze:

  1. cieszę się, że mam empik tuż pod domem, często wpadam i przeglądam najnowsze promocje - prawie zawsze wychodzę z jakimiś książkami kupionymi po dużo niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Empiku oprócz książek zdarza mi się kupić nawet przedmioty do wyposażenia kuchni:)Oczywiście na promocjach. Bardzo lubię ten sklep i też nie mam do niego daleko. Dzięki za komentarz:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)