środa, 4 września 2013

Zakupy kosmetyczne

Witajcie!

Przedstawiam Wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne.
Potrzebowałam kremu na noc, kremu pod oczy i wydawało mi się, że także płynu do demakijażu-po powrocie z zakupów okazało się, że w zapasie mam jeszcze 3 buteleczki ulubionego płynu Rival de Loop. Ale nie ma tego złego, bo wypróbowuję coś nowego.
Nie podaję wszystkich cen, ponieważ nie zachowałam wszystkich paragonów.


1. Eveline Cosmetics,  Hydra Booster Professional, Intensywnie nawilżający krem-żel 24h, 50 ml, 12,99zł
dla wszystkich typów skóry, także dla skóry wrażliwej. Był bardzo dokładnie opakowany: folia ochronna pod zakrętką, ofoliowane pudełeczko-na pewno nikt tam nie zaglądał :)

2. AA Energia Młodości, krem pod oczy nawilżająco-wygładzający, 15 ml, 13,49zł

3. Be beauty, Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu, 200 ml, skóra wrażliwa, 4,39zł

1.
2.

3.

Będąc w Biedronce, skusiłam się jeszcze na lakier do paznokci- kosztował mniej niż 4 zł (dokładnie 3,89zł)!

4. Eveline Cosmetics, Lakier do paznokci miniMAX, kolor 811, 5 ml

4.

Z kolei w Rossmannie zainteresowały mnie promocje na odżywki i maski do włosów.

5. i 6.
Wybrałam:

5. L' Oreal Paris, Elseve, Maska z serum wzmacniającym, Arginina + Proteina, 300 ml, 15,29 zł
oraz 
6. Pantene Pro V, Odżywka rewitalizująca, odnowa nawilżenia, 400 ml, 10,49 zł

Potrzebowałam także kremu pod prysznic i mój ulubieniec był akurat w promocji:)

7. 8. 9.






7. Isana, Kremowy żel pod prysznic z mlekiem i miodem, 300 ml, 2,99 zł

Nie pozostałam obojętna wobec "ceny na do widzenia" balsamu do ciała Kolastyny oraz wobec promocyjnej ceny balsamu do ciała Soraya.

8. Soraya, Piękne ciało, Balsam do ciała wygładzająco-nawilżający z proteinami jedwabiu, 200 ml, 7,99 zł

9. Kolastyna, Brązujący balsam do ciała, 250 ml, 6,39 zł

A oto bonus ;)

Chciałam sprawić małą niespodziankę mojej córeczce i w Empiku wybrałam dwie książeczki:


"Uczę się porównywać" oraz "Wlazł kotek na płotek i inne wyliczanki".



 Z tej serii posiadamy już "Poznaję kolory" i jest to jedna z ulubionych książeczek mojej małej dziewczynki. Szczególnie fajne są otwierane na każdej stronie okienka.Jest to pięknie wydana, twarda, bardzo kolorowa i wesoło zilustrowana książka

 
 Natomiast z tej serii - "Klasyka polska"- mamy już bardzo dużo tytułów, ale jeszcze nie uzbieraliśmy całej kolekcji ;)
Są to twarde książeczki o małym formacie z najpiękniejszymi i najbardziej znanymi polskimi wierszykami.

W Rossmannie wypatrzyłam na promocji kredki świecowe jumbo (5,49 zł) firmy Astra, która kojarzy mi się z moim dzieciństwem (czy ktoś poza mną pamięta Astrę?)...


Moja mała artystka bardzo lubi rysować i kolorować, więc na pewno przyda jej się kolejna dostawa kredek :)
Te są naprawdę duże i dobrze napigmentowane.

Oczywiście największą radość sprawiło mi poszukiwanie podarunków i obdarowanie tymi niespodziankami mojej córeczki.
Radość dziecka jest bezcenna, tak samo jak wspólny czas spędzony na zabawie nowymi "prezentami".


Czy Wam też zdarza się wrócić z zakupów z nadprogramowymi rzeczami?
P.S. Mi bardzo często :)


Do napisania,

MsDot24 :)

2 komentarze:

  1. piękny kolor lakieru! takiego właśnie szukałam, dzięki za info:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Mam nadzieję, że w którejś z Biedronek uda Ci się jeszcze kupić ten lakier. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)