czwartek, 20 marca 2014

Porządki (nie tylko) wiosenne

Witajcie!


Chyba każdy z nas zaczął już coś porządkować z okazji zbliżającej się wiosny. 
Bardzo często słyszę o umytych oknach i uporządkowaniu balkonów oraz garderoby.
Przede mną jeszcze okna, szafę ogarnęłam dzisiaj, a wcześniej kurze z miejsc trudniej dostępnych :)
Podpowiem Wam, co ułatwia mi ostatnio wycieranie kurzu, mycie łazienki oraz kuchni.

Są to nawilżane chusteczki Mr Magic, które zauważyłam na biedronkowej promocji. Jedno opakowanie (meble/kuchnia/łazienka) zawiera 80 chusteczek.Cena to 5,99zł (w promocji za 4,99zł).

(brak zdjęcia chusteczek do czyszczenia kuchni)



Mr Magic
  • ściereczki czyszczące Zadbane Meble skutecznie usuwają zabrudzenia, są antystatyczne oraz pozostawiają połysk.
  • uniwersalne ściereczki Do Łazienki skutecznie czyszczą i pozostawiają świeży zapach- szczególnie przydają mi się podczas czyszczenia toalety. 

Zakupiłam też chusteczki nawilżane do pielęgnacji powierzchni skórzanych-używam ich do odświeżenia mojej kanapy. Zapach bardzo mi się podoba. Przeznaczone są do skór gładkich naturalnych i sztucznych. Opakowanie zawiera już jednak tylko 25 chusteczek.A cena taka sama, jak tych powyżej.



Wszystkie sprawdzają się idealnie. Po wykorzystaniu, wyrzucam je do kosza i nie mam problemu z praniem użytych ścierek.


W Lidlu zakupiłam uniwersalne chusteczki do czyszczenia W5 o zapachu cytrynowym (był jeszcze jabłkowy i zapach oceanu) w cenie 5,99zł (także 80szt.)- mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze.
 



A co Wam ułatwia i uprzyjemnia wiosenne porządki (oprócz muzyki;)? 

MsDot24

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)