niedziela, 30 marca 2014

Wypróbowane próbki

Witajcie!

Oto zaległa recenzja próbek kosmetycznych. Wspominałam o nich TU i TU.

1. Nivea BB
ten jasny odcień i tak był dla mnie zbyt ciemny. Poza tym same plusy. Ładnie wyrównał koloryt cery, utrzymał się dość długo (po przypudrowaniu), ładny zapach (za to cenię Niveę). Obecnie mam BB Rimmela i ten w porównaniu z Nivea wypada dużo gorzej.

2.Odżywka do włosów Garnier
Super! Włosy gładkie, błyszczące, zdrowo wyglądające i nie przetłuszczające się (czego się najbardziej obawiałam).

3. Luksja pod prysznic
ładny zapach, ulubiona przeze mnie konsystencja kremowa, dobrze oczyszcza skórę i nie wysusza skóry. W krótkim czasie zakupiłam pełnowymiarowe opakowanie:)  

4. Nivea balsam do ciała
tego balsamu używałam regularnie dość dawno temu i zawsze mnie zadowalał. Zapach, długotrwałe nawilżenie skóry, choć potrzebuje chwili, żeby się wchłonąć.
Mam skórę normalną i doskonale się u mnie (nadal) sprawdza.

5. Eveline Cosmetics, Magical Cover, Długotrwały podkład kryjący, SPF 10, 5 w 1, odcień 02
odcień zbyt ciemny,jak dla mnie, łatwo się rozprowadza, zapewnia średnie krycie, bez użycia pudru w kamieniu nie matuje (ale nie różni się tym u mnie od innych podkładów;). Nie wiem, ile kosztuje pełnowymiarowe opakowanie, ale myślę, że warto go wypróbować.

6. Nivea, Cellular anti-age, krem na dzień, SPF 15, 1,5 ml
Krem jak krem. Po jednorazowym użyciu nie mogę zbyt wiele o nim powiedzieć. Na pewno ma piękny zapach:)

7. Oriflame, Ecollagen, Krem na dzień wypełniający zmarszczki, SPF 15, 1,5 ml 
Nie usunął zmarszczek po jednorazowym użyciu;) Obecna regularna cena kremu o pojemności 50ml to 79,90zł.


Czasem jednorazowe użycie próbki kosmetyku przesądza o zakupie pełnowymiarowego opakowania, a czasem do tego zniechęca. Przez to czasem kupujemy kosmetyk, z którego jednak nie jesteśmy zadowolone, a omijamy perełki. No cóż - taka jest siła pierwszego wejrzenia;)

MsDot24

2 komentarze:

  1. czesto peirwsze wrazenie jest bardzo mylne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo bardzo trafne ;) Na szczęście mylenie się jest rzeczą ludzką :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)